Ondanks de feestdagen en dus de drukke periode bij de post, heb ik mijn boek + kaarten heel snel ontvangen. Er zat ook een handgeschreven kaartje bij, om mij succes te wensen op mijn (moeilijke) weg naar een zwangerschap. Dit heeft mij echt geraakt, wat een klantenservice! Mocht ik meer dan uitstekend kunnen geven, had ik het zeker gedaan! Top webwinkel van een topmadam!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lobke De Clercq
- Jamie Becks
Babynest ziet er erg mooi uit
Hoe zou je Zebrapaardje beoordelen?
- Mandy van Schie
Heel tevreden. Bestelling was snel geleverd, leuk verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij! Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen
- Chantal van Schaik
Super mooie producten, snelle verzending en zelf een lief persoonlijk berichtje erbij!
- Van Dijk
Heel tevreden. Goede service. Had het pakketje na 2 dagen nog niet binnen (door kerstperiode). Gaven gelijk aan dat als het morgen niet binnen was ze dit gelijk opnieuw zouden opsturen.
- Silvana van der Tuin
Snel binnen gekregen en ook nog met een lieve persoonlijke boodschap erbij!