Gekregen zoals besteld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda Van de Kleut
- André
Snelle correcte levering . Die knal met die gouden slingers is echt super . Confetti mag vaak niet van zaalhouders dan is dit de sensatie . Thx
Hoe zou je Feestdeco beoordelen?
- Kehly Roetenberg
Fijne en snelle communicatie via Whatsapp, snelle levering, goede kwaliteit. Helemaal klaar voor de verjaardag :)
- Shakira Tahya
Mooie ballonnen en nette levering
- Sanne Beldman
Super leuke items voor de eerste verjaardag van onze zoon🥰
- Astrid
Supersnel geleverd, alleen wat wonderlijk ingepakt. Grote doos met deels leeggelopen vulmateriaal, waardoor de doos fiks was gedeukt. Gelukkig was de inhoud oké. Gek ook dat zo’n grote doos ‘brievenbuspakket’ werd genoemd. Zelfs de bezorger noemde het nog 😀