Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
iBought heeft 846 5 ster reviews 846
iBought heeft 303 4 ster reviews 303
iBought heeft 41 3 ster reviews 41
iBought heeft 23 2 ster reviews 23
iBought heeft 84 1 ster reviews 84

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marjolein

    Inmiddels is het meer dan een week geleden dat ik hier een bestelling heb geplaatst. Tot op heden niets ontvangen en staat bij postnl al dagen nog niet ontvangen of verwerkt. Fijn dat er snel contact kwam en er alsnog een nieuwe bestelling mijn kant op werd gestuurd. Inmiddels is het 'nieuwe' pakket ontvangen. Fijn dat er een goede oplossing is gekomen.

  2. User

    I Order a soil test kit.. they send a kit that was expired for more then a year.. and after sending emails reporting the complaint i never got an answer.. feeling very frustrated with this company!!!

  3. Hoe zou je iBought beoordelen?

  4. B.Kneitz

    Leider habe ich den Artikel nach einer Woche immer noch nicht erhalten! Schade ,hatte mich schon darauf gefreut.

  5. Pieter-Jan Debever

    Goede prijs voor het product. Mis wel een gedetailleerd beschrijving hoe het product werkt (gaat over lampen met vlameffect. Bv: wanneer wijzigen van modus, welke modus bij aansteken en waarvan is deze afhankelijk)

  6. Cor Klop

    Zoals het altijd zou moeten zijn; goede informatie op de website, levering snel en accuraat en redelijke prijzen ......

  7. Kris Van den Hooff

    Ik heb 29/06 een kruidendroogrek besteld, echter te laat gezien dat dit veel te groot is voor waar het moet hangen. Op 30/06 gemaild om order te annuleren: geen reactie ontvangen. Op 02/07 2 berichten ontvangen dat mijn bestelling betaald is en verzonden wordt. Op 04/07 pakket ontvangen en onmiddellijk terug gemaild om te retourneren (zowel info@ als retour@). Geen reactie. Op 07/07 nogmaals gemaild, geen reactie. Op 13/07 nogmaals gemaild, geen reactie. Vandaag 18/07 proberen bellen maar antwoordapparaat. En dan verloopt volgende week de retourperiode. Hoe wordt dit ooit opgelost ???