2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst. Tot nu toe heb ik mijn bestelling niet ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- N.Q. Tran
- Sylvia Janssen van Doorn
Onderdelen ontbreken, twee besteld maar één geleverd. Telefonisch onbereikbaar. Klachtenformulier ingevuld, maar nemen op geen enkele manier contact met je op.
Hoe zou je iBought beoordelen?
- marc grobben
snelle en geweldige service
- ERWIN PAHLPLATZ
4 zogenaamde kaarslampen gekocht. Geen 1 er van werkt, branden gewoon constant. Je moet ze uit de fitting draaien en weer terug dan gaan ze branden als kaars. Zo gauw je de lamp via de schakelaar uit doet en weer aan branden de lampen constant. Eén grote ellende..afknapper
- Steven Lagrou
Super heel duidelijke communicatie
- Brigitte
Redelijk snelle levering, goedkoop en goede after-sales (snelle reactie en nalevering).