Cadeauverpakking spreekt niet aan. En op feedback rondom keuze kleuren wordt niks gedaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ramona Meijer
- Leonie
Diverse bestellingen gedaan en zeer tevreden. Mooie kwaliteit voor een goede prijs. In andere webshops is het vaak een stukje duurder. Het fijne van beebs 'n beads vind ik dat er goed wordt geluisterd naar je wensen en dat alles mogelijk is als je iets bijzonders of ingewikkelds wilt. Ik vind het ook een fijne webshop voor kraamcadeautjes, ik kan altijd iets laten maken wat precies aansluit bij degene die het cadeau krijgt! En natuurlijk is mijn eigen zoon ook super blij met zijn custom bijtring!
Hoe zou je Beebs ‘n beads beoordelen?
- Stefanie Wynants
Zeer vriendelijke dame. Luistert naar de voorkeuren van de klant. Zeer mooi en zeer stevig speenkoortje ontvangen. Dochter is er zot van 😉 ook heel mooi om kado te geven aan andere mama’s
- Steffi Hoedenaeken
Ben heel tevreden van de klantvriendelijkheid. Ze hebben mijn vraag goed en snel beantwoord. En mijn bestelling was zoals gevraagd.
- Janne
Zo'n leuke bijtring ontvangen!
- Larissa
Super leuk bedrijf met mooie en kwalitatief goede producten. Ze maakt het product helemaal naar je eigen wensen. Super snelle levering ook!