Mooie stoelen gekocht! Ze zitten heerlijk en zijn snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M
- Vanya
Ik heb in de showroom de Velvet stoelen gekocht, omdat ik ze eerst even in het echt wilde zien. Ik vind ze echt fantastisch! Vooral de zitting met de opstaande randen is erg fijn. Ook goed geholpen door een vriendelijke jongen met betrekking tot kleuradvies. Ik wilde eerst geel maar het is nu toch blauw geworden!
Hoe zou je Furndaily beoordelen?
- Esther Hamdi
Ik ben nu al weken aan het wachten op mijn bestelling. 3 weken geleden gebeld met Furndaily, daar werd me verteld U wordt gebeld voor een afspraak. Dit is ook gebeurd Afspraak gemaakt voor woensdag. Woensdagmorgen werd er gebeld dat de bestelling kwijt was!! Nieuwe afdpraak gemaakt voor vandaag, gisteren nog gebeld of het door zou gaan, ja het is bevestigd. Vandaag weer niks, wordt er gevraagd of het donderdag bezorgd kan worden!! Ik vertrouw het niet meer hoor. Ik ben benieuwd! Weet wel dat dit de eerste en laatste bestelling is bij Furndaily!!!
- Lont
2 weken geleden heb ik 6 eetkamerstoelen besteld. Na een paar mailtjes te hebben gestuurd vanuit mijn kant kreeg ik dan eindelijk 2 track en trace codes. Eindelijk werd zaterdag mijn bestelling geleverd, maar helaas niet conpleet.. Er ontbraken 2 stoelen. Met de track en trace kon ik er achter komen dat de overige 2 stoelen maandag zouden komen. maandag werden de andere 2 stoelen bezorgd. Maar helaas weer niet compleet. De onderstellen, de poten en het bevestigings materiaal ontbreken. Ik heb gelijk gebeld en mij werd gezegd dat het zou worden uitgezocht en zsm mijn kant op zou komen en ik zou een mail krijgen met wat er zou gebeuren. Ik heb niets meer ontvangen.. De volgende dag (vandaag)heb ik weer opgebeld en toen kreeg ik te horen dat er nog niks was opgepakt!! Het zou wederom opgepakt worden.. Ik moest notabene zelf aangeven dat een excuses wel op zn plaats was?! Nu heb ik nog steeds niks gehoord en ben ik benieuwd als ik binnenkort nog gebruik kan maken van mijn stoelen!! Dit was de laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets bestel!! Woensdag zijn de stoelen bezorgd, maar er ontbrak een schroef!. Donderdag gelijk gebeld. Er zou een nieuwe set met schroeven gestuurd worden. Het is maandag en heb nog steeds geen schroeven ontvangen!
- Bart
Ik heb de Anna stoel besteld bij Furndaily. Een mooi designstoeltje voor op mijn slaapkamer. Ik ben er erg tevreden mee en de levering was super snel!
- Danielle
Service en levering? Welke service en levering??? Ondanks toezegging dat de bestelling al 3 x onderweg was is deze nog steeds niet geleverd. Er klopt niets van de toezeggingen en uitspraken die ze doen. Áls ze al reageren. Gelukkig mijn geld teruggekregen want ik vertrouw het helemaal niet meer.......