Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tweewielercentrum Zwolle heeft 39 5 ster reviews 39
Tweewielercentrum Zwolle heeft 17 4 ster reviews 17
Tweewielercentrum Zwolle heeft 3 3 ster reviews 3
Tweewielercentrum Zwolle heeft 2 2 ster reviews 2
Tweewielercentrum Zwolle heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jeanet van de Wetering

    Goede service, zowel aan de telefoon als in de winkel. Mooie elektrische fiets gekocht vorige week: Vogue Basic N3. Wat een super fijne fiets! Goede keus geweest.

    Reageer
  2. Lara

    Werd snel en vriendelijk geholpen! Fiets was binnen een dag al klaar. Erg tevreden.

  3. Hoe zou je Tweewielercentrum Zwolle beoordelen?

  4. N Reuzel

    De fiets kwam twee weken later dan beloofd en, erger nog, kwam beschadigd aan. Ik heb gelijk een mail gestuurd. Omdat ik getekend had voor ‘in goede staat-levering’, had ik volgens de klantenservicemedewerker nergens meer recht op. Maar de bezorger had alleen gezegd dat ik moest tekenen voor ontvangst. Dit werd dus een ding, want daardoor lag de schuld bij mezelf, aldus de klantenservice. Op geen enkele manier werd meegedacht om het op te lossen. Ik heb uiteindelijk zelf een tubetje lak bij de plaatselijke autohandel gekocht om de beschadigingen bij te werken. Helaas bleef je het wel zien. Heel teleurstellend allemaal.

    Reageer
  5. J. Landman

    Klant contact is niet altijd even vlug en reageren. Niet altijd op je vragen Via de mail.

  6. R. Klaassen

    Goede en zeer snelle levering

  7. Ulrike

    Elektrische fiets online aangekocht in september, na de betaling bleek die niet voorradig en werd ik een ander merk en model (BSP La Dolce Vite met Bafang-motor) aangeraden en toegeleverd. Na 120 kilometer kwamen de eerste foutmeldingen die bij navraag - per mail én telefonisch - enkel een update nodig hadden om verholpen te worden. We zijn nu juli en ik heb na elvendertig updates en nazichten dagelijks problemen door die (nog steeds dezelfde) foutmelding. Ondertussen is het echter zo erg geworden dat de fiets niet meer bruikbaar is. Erg vervelend als dit je enige vervoersmiddel is en je er niet enkel jezelf maar ook je dochter mee vervoert. Bij een lokale handelaar vernomen dat er een fabricagefout in de motor zit, nu moet ik op eigen kosten de fiets terug naar afzender sturen en hopen dat er zich na de herstelling niet opnieuw problemen voordoen of dit wordt wel een hele dure aankoop. Ik krijg ook de opmerking dat er acht maanden na levering geen sprake meer kan zijn dat de fiets teruggenomen of omgewisseld wordt, terwijl ik verschillende keren (de eerste keer twee weken na aankoop) de problemen gemeld heb...

    Reageer