Opgelicht door dit bedrijf. Een aantal maanden geleden 2 pakken gekocht via de webwinkel en opgehaald in Breda. Bij het uitpakken thuis al direct schade zichtbaar op het gilet. Vervolgens besloten om 1 pak (inclusief beschadigd ontvangen gilet) te retourneren. Na veel gedoe in de winkel het pak en gilet in kunnen leveren en het geld zou teruggestort worden. Nu zo'n 2 maanden later nog niks ontvangen. Begin van de week telefonisch contact opgenomen, waarop ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden, maar nu einde van de week nog niks gehoord. Slordig bedrijf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thimo
- Chet
De dag na bestelling al keurig geleverd, persoonlijk kaartje erbij, netjes verpakt, dus helemaal top!
Hoe zou je Meyer & Meyer beoordelen?
- Ben Konijn
Mooie colbertjes! Snel afgeleverd en mooie prijzen.
- Andrew Slack
Zeer behulpzame service in de winkel en gebruiksvriendelijke online winkel
- Harold van Lieshout
Ik was op zoek naar een 3 delig kostuum. Ik ben in Eindhoven geweldig geholpen door Sander en Niels. Goed advies, van alkes kunnen passen en niet "dwingend ", gewoon gezellig. Nu heb ik dus een prachtig kostuum wat geweldig past en voelt alsceen maatpak. Daarom 5 sterren voor Meyer & Meyer Piaza Eindhoven.
- Gé Deenen
Altijd leuke mode bij Meyer en Meyer. Daarbij in het filiaal in Venlo erg attent en vriendelijk personeel. O.a.Inge..bedankt voor je altijd goede hulp en vriendelijk woordje.