Zoals mijn bestel historiek kan laten vermoeden, ben ik steeds uiterste tevreden over de kwaliteit van de producten die vuur en rook aanlevert. Over de levering zelf, door postNL, ben ik helemaal niet tevreden. De toestand is soms zeer erbarmelijk, verpakkingen beschadigd of zelfs nat. Ik zal er de regel van maken dit telken male te gaan melden bij vuur en rook, wat ik voordien niet gedaan heb.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pieter Bousard
- laura mekenkamp
Snelle levering!
Hoe zou je Vuur & Rook beoordelen?
- Adri van den Hatert
Bestelling voldeed aan onze verwachtingen. Producten waren goed en gekoeld verpakt.
- Maurice Klozing
Leuk, maar de prijzen zijn wel steeds duurder. Dat is jammer. Bestelde voorheen maandelijks maar dat gaat helaas niet meer. Maar ik ben er van overtuigd dat dit onmacht is en bestel nu gewoon om de maand. Prima vlees en service altijd!
- Gijs Peeters
vrij snel geleverd, er was wat lekkage uit verpakkingen, prima opgelost door de klantenservice!!!
- Job Bos
keurig verzonden en snel en natuurlijk goede artikelen