Snelle levering. Alleen jammer dat je voor een kadobon 6,95 extra moet betalen voor de verzending (terwijl het in een envelop zou kunnen). Blijkt dat je dat dus vooral betaald voor de reclame die er bij in de doos zit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janke Warink
- Jorn Schwartz
Top zaak met mooie barbecue spullen.
Hoe zou je Vuur & Rook beoordelen?
- Rob Witter
Ruime sortering
- Robin Heine
Uitstekende service! Goede producten.
- michiel hootsen
Het gene wat ik besteld had niet exact gekregen maar de oplossing die geboden werd was passend en goed !
- thea de Koning
Snelle levering. Zag er perfect uit