Door drukte werd de bestelling pas 2-3 dagen later verstuurd, mededeling van de vertraging kwam eigenlijk een dag te laat, vond ik. Contact gehad hierover met de klantenservice en het verzoek neergelegd om het verzendadres aan te passen. Dat was geen probleem en werd aangepast, maar vervolgens komt het alsnog op het 'oude' adres aan. Normaliter had ik mijn bestelling geannuleerd en elders besteld. De aanbieding was echter dermate scherp dat ik het maar door heb laten gaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Olivier de Jong
- Ron Bouwmeester
Ik kreeg netjes via het bestellen dat de levertijd wat zou oplopen. Helaas was de vervoerder DPD zo handig om het pakket elders af te leveren. Maar de klantenservice van Vuur en Rook reageerde binnen een uur. Kies in ieder geval niet voor DPD maar toch voor Post.nl. Gelukkig is het pakket terecht. Op een ander huisnummer afgegeven.
Hoe zou je Vuur & Rook beoordelen?
- rudie van willigen
Goede spullen, snelle levering
- Micha Donker
Wederom snelle levering, werd netjes op de hoogte gesteld dat door drukte bij hen in het magazijn (goed teken natuurlijk.. 😉) mijn pakketje wat later binnen zou kunnen komen. Netjes en stevig verpakt... Kortom, weer erg tevreden.
- JP Reimink
Een rotiserie gekocht voor mijn Masterbuilt, was niet op voorraad, toch besteld, na 1 week een berichtje dat het zsm zou komen en 1 week later had ik het binnen. Direct aangesloten en een kip gespiets, wow ..... dit had ik eerder moeten doen! Dit is een regelrechte aanrader voor mensen die houden bbq/grill!
- Michiel van Hattem
Snel geleverd en keurig verpakt.