Mooi bureau uitgezocht, maar hier was de levertijd iets langer van dan ik had verwacht. Na contact te hebben opgenomen met de officemania was het allemaal top geregeld! Ik kreeg gewoon een groter bureaublad die wel snel geleverd kon worden. Dit was ook allemaal dezelfde middag nog geregeld, dus super service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa
- Wilco
Beloofde snelle levertijd niet nagekomen maar na telefoontje wel alle moeite gedaan om dit alsnog te regelen.
Hoe zou je www.officemania.nl beoordelen?
- Tijs
Mooi bureau geleverd gekregen. In het begin was de communicatie/bureau niet helemaal perfect maar dat is achteraf keurig opgelost.
- Jeroen
Voor mijn bedrijf een zit sta bureau gekocht, goed advies gehad van Mike en snel geleverd!
- Jane
Ik was niet helemaal tevreden over de afwerking van het bureau, maar ze hebben mijn klacht serieus genomen en snel afgehandeld. Michel nogmaals bedankt voor je snelle reactie en afhandeling.
- Joyce van Dijk
Top service. Ben zelfs 's-avonds te woord gestaan en anders altijd netjes teruggebeld. Wij hadden extra service nodig inzake functioneren van het bureau, deze werd direct geregeld en ingepland. Probleem zat m in de aanstuurmodule, deze is direct vervangen.