Afleveren zeer slecht, wordt aangegeven dat er water in de wasmachine zit. Hierom niet meegenomen. Had het water er wel uit laten lopen. Was restant water door het verplaatsen. Ze zeiden dat ze geen water in de bus konden hebben, dit terwijl er water uit de nieuwe machine lekte ( door testen volgens de vervoerders). Rotsmoes mijn inziens. Ze hadden op z'n minst aan mijn vrouw kunnen vragen of ze de wasmachine naar beneden konden brengen. Bovenstaande is een reden om niks meer bij Ikwillemnu te kopen. Wasmachine bevalt wel goed.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eddy en Johanna de Boer
- Caroly de Bruijn
Mooie prijzen en goede service
Hoe zou je Ikwillem.nu beoordelen?
- Fedde Tinga
Duidelijke info over de producten, er wordt met je meegedacht over de levering
- H van der Veen
Pijlsnel in huis en prima verpakt
- Margot van Trooyen
Fijne service, vlotte afhandeling.
- Linda Klinkenberg
Mooie prijzen, vriendelijk geholpen!