Alles snel , correct verlopen. En fijn ,milieuvriendelijk verpakt. Naar wens !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christiane meeus
- M. van Zanten
Snelle levering. Kadootje toegevoegd in de vorm van twee verschillende geurstokjes in verpakking, om uit te proberen. Leuk.
Hoe zou je Geurhout beoordelen?
- Yolande Samson
Ik ben Surinaamse dus het geestelijke / cultuur zit er bij mij goed in.Deze producten hebben mij goed geholpen.Dus op naar de volgende bestelling.....👍👍
- Christine
Heel tevreden. Heerlijke geuren.keurig alles netjes ingepakt.
- Adriana Groening
Leeg flesje Palo Santo ontvangen. Mijn email was binnen twee uurtjes beantwoord en nieuw flesje was zo meteen geleverd. Prima!
- Esther Bouvrie
snelle levering en goede kwaliteit in leuk zakje