Jammer, maar helaas is mijn eerste ervaring, niet zo goed met de Isolatie toko, Vragen worden snel en vakkundig beantwoord, afhandeling van orders minder. 11 december een bestelling geplaatst, ze zeggen binnen 24 uur te leveren, dit kwam slecht uit dus gevraagd kan het op zaterdag 15 december geleverd kon worden, geen probleem, dus mensen gechartert die mij zaterdag zouden helpen, krijg ik de melding van Post NL dat dinsdag 18 december pas geleverd zou worden. Mike van de Isolatie toko gebeld, "dat is raar" zei hij vrijdag morgen (14 december is het pakket bij Post NL afgeleverd. Post NL gebeld, meneer, het pakket is zojuist (15 december 12.45 bij een Post NL afgeef punt ingeleverd!!!!??. Terwijl Mike mij letterlijk zei vrijdag ochtend de 14e, en gaf Post NL de schuld. de 3 vrienden die me zouden helpen kon ik onverrichte zaken na een biertje naar huis sturen, met de vraag of ze dan volgende nog een keer tijd wilde maken. Een eerste indruk is belangrijk en veel zeggend, fouten kunnen gemaakt worden, maar doe dan iets terug voor gemaakte fouten, ja alleen oprechte excuses van Mike daar moet en mag ik het mee doen. Voor mij geen bestelling meer bij de Isolatie Toko, jammer, want prijzen zijn gunstig.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diepeveen
- A.T.M. Sneekes
Heel tevreden, vragen werden goed en snel opgelost.
Hoe zou je De Isolatie Toko beoordelen?
- Anoniem
Erg fijne ervaring. Via de chat waren mijn vragen snel beantwoord. Ik had een langere levertijd verwacht, maar de bestelling was de volgende dag al in huis.
- Henk Peters
Goede en snelle service via de mail. Producten van top kwaliteit!
- Sophie Jansen
Ik had een aantal vragen gesteld via de chat, ontzettend snel antwoord en zelfs om 10 uur nog een respons gehad. Ik had een langere levertijd verwacht, maar ik had het de volgende dag al in huis! Super !