Heb 2 x besteld en 2 na 1.5 week nog niks gehoord maar bellen en toen was er 2x iets mis gegaan met verzenden.. heel apart. En dan krijg je t binnen paar dagen. Dus 2x besteld en 2 achteraan moeten bellen. (Heb trouwens niet voor.mezelf besteld, maar voor oudere dame die er met smart op zat te wachten)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willy Forkink
- Vincent Wilaert
Duidelijke website met goede informatie en de bestelling was snel geleverd.
Hoe zou je Natuurlijk Presteren beoordelen?
- Dyana Steenbakkers
Goede en snelle service geweldige producten echt aan te raden
- Ummu Ucurum
Goede service
- Bertie Beaujean
Helemaal tevreden
- Ton Schevers
keurig verzorgd en op tijd