Ze doen erg hun best het persoonlijk te maken. Ik hoop dat ze dit vol houden! Dat alles op natuurlijke basis is is voor mij een grote pré! De levering was er op de dag die aangegeven was dus ook top. Helaas heb ik nog niet het idee dat het product (de fatburner) mijn hongergevoel wegneemt. Maar misschien is het nog te vroeg dat te zeggen na 2 dagen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rebecca Brinkman
- Mirjam Wamelen
Super snelle levering
Hoe zou je Natuurlijk Presteren beoordelen?
- Patricia Boelsen
Een persoonlijk mailtje is natuurlijk heel klantvriendelijk
- Marijke Oexeman
Snelle levering
- G. Oudshoorn
Snelle levering. Hen ze vamdaag ontvangen en kan dus ook alleen een oordeel geven over de verzending en niet iver de kwaliteit en heb geen contact gehad met de klantenservice. Mss een goed idee deze mail bv een maamd na ontvangst te sturen??
- Marcel Leenheer
geweldige service, super snel geleverd met een duidelijke uitleg.