Was kadootje…leuk verpakt en snel geleverd! SUPER!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sieta Dijkstra
- An
Mooi ingepakt en heel attent een leuke kaart erbij.
Hoe zou je Krúskes beoordelen?
- G Jongbloed
Prima! Dank voor de extra’s!
- Philine
Leuke spullen,leuk ingepakt echt een feestje om te kopen bij hun!
- Leonora
Snelle levering. Produkten waren mooi en goed ingepakt!
- Thea van der Kooi
Precies wat ik besteld had.