Bert te Slaa
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij bestelauto-accessoires.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
zeer tevreden
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
zeer tevreden
Past mooi onder de bus eenvoudig om zelf te monteren. Alleen jammer dat er geen duidlijke omschrijving erbij zat om te monteren maar de levering was super.
Een bedrijf wat Service met een hoofdletter schrijft! Een bedrijf waar de klant, ouderwets, koning is! Een bedrijf wat de bestelling ZEER SNEL levert! Kortom: een TOP bedrijf!
Snell
Weer super goed en snel verlopen
Keurig bedrijf, levering en producten. Het is de eerste bestelling maar zeker niet de laatste!