3x iets besteld en elke keer erg tevreden. Bestelling was op tijd en bij 1 bestelling pick up was het personeel erg vriendelijk, ik bestel zeker weer als ik weer een leuk item zie!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens niet-betaling van factuur
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bouwman
- Julie Van Gilsen
snelle en correcte levering, kleren kwamen aan zoals ze op website stonden aangeven))
Hoe zou je Stax beoordelen?
- Tamara Sprenkels
Ging goed, ik zou plaatje van achterkant van truien doen als er wat op staat
- fam
Leuke unieke items en goede service
- Eva Giethoorn
Lieve mensen, en leuke kleding van goede kwaliteit
- Ties Saalmink
Fijne service & goede kwaliteit producten.