Ik had een box besteld waarbij je niet weet wat je krijgt. Was echt super teleurstellend allemaal. Verder ging het bestellen gewoon prima
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens niet-betaling van factuur
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessy Wissink
- Ghuus van de Sande
snelle verzending, vertraging door postaal, maar steeds netjes geïnformeerd.
Hoe zou je Stax beoordelen?
- Sammy Severijn
Goeie service
- Thom Van Der Vliet
De size was medium maar de trui viel heel erg klein, de trui was even groot als een hoodie maat S die ik heb. Ook was de trui een beetje vies er zat een soort in de stof getrokken spaghetti vlek op die er moeilijk uit komt. Verder ben ik zeer tevreden met de trui, alleen had hij wel beter schoongemaakt mogen zijn voor zo’n prijs...
- Mirthe Sijtema
Super leuke webwinkel! Jammer dat er niet zo heel veel aanbod is in XS.
- Geertje op de Hoek
Duidelijke foto's die kloppen met de werkelijkheid. Mooie selectie kleding.