Kwaliteit van het product was echt niet goed. Naden los en stiek zat er niet in. Daarom meteen retour gestuurd. Nog steeds niks gehoord van terug betaling. En om terug te sturen moest ik zelf verzendkosten betalen. Dus niet bepaald goede service! En ik wacht al 2 weken op het terug storten van mijn geld? Dus het wordt er niet bepaald beter op!
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens niet-betaling van factuur
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mma van der Asdonk
- Lovis Köpcke
Great value!
Hoe zou je Stax beoordelen?
- Vera Moesbergeb
Bij buurman afgeleverd terwijl ik dat niet wist
- isa huges
Er wordt meerdere keren niet gereageerd op mijn mails, terwijl het om vrij veel geld gaat.
- Jamairo Dendoe
Super klant vriendelijk. Hebben de moeite genomen om mee te denken met wat ik bepaalde kledingstukken kan combineren.
- Mart Bruinsma
Fantastisch personeel en altijd gaaf aanbod. Kleding top kwaliteit