Ik had bij mijn hemeltje en het lieve heersbeestje? Iets besteld. Blijkt het allebei toch van het hemeltje te zijn gezien de verpakking. Dus 2x portokosten. De bezorger bracht 2pakjes tegelijk. Bij elkaar ingepakt had ik helemaal geen portokosten. Nu dus 2x . Echt balen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femmy Duenk
- M. Verstegen
Dit is mijn tweede bestelling en beide zijn uitstekend afgehandeld.
Hoe zou je Mijn Hemeltje beoordelen?
- Sandra Wijker
Over het product zelf heel tevreden.... Maar bezorging verliep rommelig. Eerst een bericht ontvangen dat het pakket op het door mij gewenste adres afgeleverd was, vlak daarna een bericht dat ik het af moeste halen op een servicepunt waar ik twee keer voor niks geweest ben en pas vier later was het er opeens........
- Lindy
Sinds kort heb ik deze prachtige (web)winkel ontdekt en wat een prachtige producten verkopen zij. Mijn zoon zit heerlijk warm in de buggy op een schapenvacht en hij wordt ook verschoond op een schapenvacht. Echt genieten en dit zorgt voor extra warmte. De service van Mijn hemeltje is erg goed en de producten waren snel in huis.
- Sarie Rolff
Alles was oke! Op tijd, mooi ingepakt, zorgvuldig! Dank je!
- Jaqueline Sari
Erg blij met de bestelde artikelen, het was nog mooier dan verwacht