Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mijn Hemeltje heeft 1972 5 ster reviews 1972
Mijn Hemeltje heeft 453 4 ster reviews 453
Mijn Hemeltje heeft 62 3 ster reviews 62
Mijn Hemeltje heeft 40 2 ster reviews 40
Mijn Hemeltje heeft 52 1 ster reviews 52

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Femmy Duenk

    Ik had bij mijn hemeltje en het lieve heersbeestje? Iets besteld. Blijkt het allebei toch van het hemeltje te zijn gezien de verpakking. Dus 2x portokosten. De bezorger bracht 2pakjes tegelijk. Bij elkaar ingepakt had ik helemaal geen portokosten. Nu dus 2x . Echt balen.

  2. M. Verstegen

    Dit is mijn tweede bestelling en beide zijn uitstekend afgehandeld.

  3. Hoe zou je Mijn Hemeltje beoordelen?

  4. Sandra Wijker

    Over het product zelf heel tevreden.... Maar bezorging verliep rommelig. Eerst een bericht ontvangen dat het pakket op het door mij gewenste adres afgeleverd was, vlak daarna een bericht dat ik het af moeste halen op een servicepunt waar ik twee keer voor niks geweest ben en pas vier later was het er opeens........

  5. Lindy

    Sinds kort heb ik deze prachtige (web)winkel ontdekt en wat een prachtige producten verkopen zij. Mijn zoon zit heerlijk warm in de buggy op een schapenvacht en hij wordt ook verschoond op een schapenvacht. Echt genieten en dit zorgt voor extra warmte. De service van Mijn hemeltje is erg goed en de producten waren snel in huis.

  6. Sarie Rolff

    Alles was oke! Op tijd, mooi ingepakt, zorgvuldig! Dank je!

  7. Jaqueline Sari

    Erg blij met de bestelde artikelen, het was nog mooier dan verwacht