Erg jammer dat er niet werd gereageerd op mijn mail waarin ik vroeg waar mijn bestelling bleef. Ik had na 5 dagen namelijk nog niks gehoord. Kleine moeite om even een mailtje terug te sturen met een reactie toch? Met een reactie als ‘we zijn hard bezig om je bestelling klaar te maken voor verzending’ bijvoorbeeld was is al erg blij geweest maar helaas! Niet erg enthousiast over deze website dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marloes Boer
- Truus Loenen
Ja prima, ook de communicatie voor vragen , duidelijk allemaal
Hoe zou je Mijn Hemeltje beoordelen?
- Alinda Bennink
Na een fout waardoor de bestelling niet verstuurd was, is dit fantastisch opgelost waardoor onze kleine meid toch tijdig haar verjaardagskadootje kreeg.
- Marielle S
Producten voldeden aan mijn verwachting en een heel snelle levering. Meer dan tevreden en ik zou zeker weer bestellen.
- W Krijgsman
Voor onze zwangere dochter besteld. Binnen 2 dagen in huis. Leuke website, ga zeker een keer de winkel bezoeken.
- Iris Tibboel
Mooi product, snelle levering.