Snel geleverd, alleen niet zoals ik gevraagd had via Postnl, maar met DHL geleverd.Dat was het enige minpunt. Dit had ik wel aangegeven bij de bestelling
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Hummus
Ik vind geod
Hoe zou je Labelsentapes.nl beoordelen?
- Wenting
Snelle en uitstekende service. Ook als de bestelling zoek raakt bij de pakket vervoerder word er direct een oplossing gezocht. Erg fijne ervaring en ik zou dit bedrijf ook aanbevelen.
- Stroo
Redelijke prijzen.
- Sterk
prima prijs en goede service
- paul
Na een tijdje krijg je mail dat het misschien tijd is om te bestellen. Wij vinden dat helemaal geweldig! Nooit meer zonder labels.