Echt rot slechte klantenservice, met mijn vorige bestelling ook 2 mails moeten sturen eer dat ik antwoord krijg. Geen bevestigingsmails van verzending, Geen antwoord op mails
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- cascione
- Hagenaar
Netjes en snel geleverd. Helaas na ruim een week nog geen antwoord op mijn mail aan de klantenservice.
Hoe zou je Labelsentapes.nl beoordelen?
- Het houten huis
Toppie
- Van de Ven
Supersnelle en correcte levering!
- Mostert
Niks geleverd en geen contact mee te krijgen
- Tom
Lijkt wel of het bedrijf niet meer actief is. 7 dagen geleden besteld en na de orderbevestiging niks meer gehoord. 5x gebeld maar telefonisch nemen ze niet op en op mijn mail ook nog geen reactie gehad. Hoop dat het snel opgelost zal worden..