Het is bij jullie net ietsjes meer dan een bestelling plaatsen. Het is het persoonlijk berichtje met dat ene pakkende woordje en een extra surprise dat jullie anders maakt dan andere. Voor mij is dit de reden dat ik bij jullie bestel, jullie verrassen me iedere keer weer met iets extra's en raken me soms net met het stukje persoonlijke tekst dat altijd zo gelegen komt... en de snelheid uiteraard, de volgende dag is het thuis en gratis bezorgd. Al met al ben ik een tevreden besteller en nog tevredener met de producten want die zijn geweldig ondanks de wel erg hoge prijs..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.
- Ingrid Verhulst
Super service , fijne produkten ,leuke attentie, dankjewel ... Gr Ingrid
Hoe zou je PUUR Skincare beoordelen?
- Nathalie
Het contact begon met een zeer attent telefoontje dat niet alles in 1x geleverd kon worden. Geen probleem leek mij. Nu wacht ik al weken op een duur Dermalogica product en ontvang ik geen reactie op mijn mail. Geeft mij een erg slecht gevoel!
- Erica Scholma
Tevreden!
- Leny de Heer
NETJES VERPAKT EN OPTIJD BEZORGDT....OH WAT LEUK EEN KLEINE ATTENTIE MET EEN PERSOONLIJKE BEDANKKAART. HIER IS AANDACHT AANBESTEEDT ...ZEKER EEN AANRADER.
- Pooh
Aanrader