Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Climate King heeft 57 5 ster reviews 57
Climate King heeft 13 4 ster reviews 13
Climate King heeft 1 3 ster reviews 1
Climate King heeft 1 2 ster reviews 1
Climate King heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mike Huijerjans

    Super ervaring! Snelle levering! Erg tevreden :-)

  2. Gerard van der Kruit

    Snel en goed geleverd.

  3. Hoe zou je Climate King beoordelen?

  4. Clemens Cornelissen

    Het was hartje winter en toen dacht ik, ik heb een nieuwe airco nodig. De mobiele unit voldeed eigenlijk nooit maar ik deed het er mee maar wilde nu toch doorpakken en voor een ECHT GOEDE airco gaan die mijn slaapkamer met gemak aan kan. Ik heb maanden lang gezocht op internet en vele honderden reviews gelezen. Om een lang verhaal kort te maken. 2 bedrijven sprongen er uit. 1 uiterst negatief, waar ik de naam niet van zal noemen, en 1, keer op keer, zonder uitzondering positief. Ik kon het haast niet geloven, dit kan toch haast niet zou je denken, we zijn allemaal mensen en iedereen maakt wel eens een foutje of heeft een keer pech, maar nee. Nog meer lezen en nog dieper er in duiken of ik toch nergens iets minder positief kan vinden. Dat is niet gelukt! CLIMATEKING presteert het om eigenlijk alleen positieve reviews te genereren door tevreden klanten. En ik kan U vertellen, ze hebben er 1 bij hoor, ik dus!!! En ik kan U zeggen dat ik best een lastige klant ben geweest. Ze hebben keer op keer geduldig uitgelegd wat wel kan en niet kan, diverse keren met de installateurs overlegd of het wel kan wat ik zou willen. Iedere keer keurig binnen korte tijd terug gebeld. Alleen op dit vlak kunnen HEEL veel bedrijven al enorm veel leren van de mensen achter ClimateKing / Aircovoorthuis.nl De dag van installatie breekt aan. Punctueel, op de afgesproken tijd staat er een nette bus voor de deur met 2 nette jonge mannen. Ik heb ze binnen gelaten en een kop koffie aangeboden, nee zeiden ze, we gaan eerst even het gereedschap en de airco naar binnen brengen. Ik dacht, das met 3 man zo gepiept. NIET dus! Het ene koffertje na het anderen, de een nog zwaarder dan de andere, werd naar binnen gebracht en in de tuin neer gelegd. Na ongeveer een kwartier waren we klaar en was er even tijd voor koffie, maar ze wilde snel weer verder. Toen keek ik in de tuin en was ik stom verbaasd. Een groot deel van de tuin lag bezaaid met open gereedschapkoffers waar van ik de meeste gereedschappen nog nooit had gezien. De wel bekende schroefmachine natuurlijk en een tangetje hier en daar ook nog wel herkenbaar. Maar het meeste was mij onbekend. Ruim 3 uur lang (dit kan bij U anders zijn, bij mij was het een redelijk makkelijke installatie) hebben die jongens heel hard en bijzonder netjes gewerkt. Echt een op elkaar ingewerkt team. De teamleider was overigens een HELE precieze. Dat moest precies zo en HEEL netjes anders was het niet goed genoeg. Ook heb ik de ene na de andere vraag op hen afgevuurd en ze wisten overal antwoord op, wat een kennis van zaken!!! Wij hebben nog overwogen om de airco zelf te installeren. We zijn best behoorlijk handig en dachten, dat doen we wel effe. Maar wat zijn we ENORM blij dat we de airco Niet zelf hebben geïnstalleerd. Onvoorstelbaar wat een uitzonderlijk technisch werk wat ECHT niet voor een leek, en ook niet voor een elektrotechnieker als mijn broer is weg gelegd om zelf te doen en ik raad het U dan ook ten zeerste af om het zelf te proberen. Te veel kan fout gaan. B.v. niet goed ontlucht, motor binnen een uur kapot. (heb je een speciaal en kostbaar apparaat voor nodig.) Laat je het koelmiddel er uit lopen? Kost het je honderden euro’s om het weer bij te vullen. Het kiezen van de juiste locatie van de buitenunit is belangrijk voor de capaciteit van de airco. Het kiezen van de juiste locatie voor de binnenunit is zo nog ingewikkelder. Nog een tipje van een ervaringsdeskundige. haha Bij het uitzoeken van een airco unit moet je kijken naar, wat is de inhoud van het vertrek en dat getal zou ik verdubbelen, en dat is wat ik als leek adviseer om te kiezen. BV de inhoud van mijn slaapkamer is 40m3, Ik heb dus gekozen voor een airco met een capaciteit van 83m3, de Mitsubishi SRK/SRC 25 ZS-W Single Split set [2,5kw]. Dan is de kamer binnen korte tijd koel en dan staat dat ding niet de hele nacht te werken maar enkel af en toe om het op temperatuur te houden. Overigens is dit apparaat bijzonder stil, binnen zowel als buiten. Het is overigens niet zo dat het apparaat ook 2,5KW gebruikt. De Mitsubishi is bijzonder zuinig en als hij echt HEEL hard moet werken gebruikt hij maximaal 700Watt bv als het in de kamer 28 graden is en je wilt dat binnen zo kort mogelijke tijd snaar 18 graden hebben, en ja dat kan deze airco. Maar beter vraag je advies aan Stefan en André Klamer van Climateking. Tja het kost wel wat ja maar dan heb je ook wat kan ik U zeggen. Inmiddels heb ik de airco ongeveer een maand en ben uitermate tevreden. We overwegen om in de woonkamer ook airco aan te leggen. Als we dit beslissen dan ga ik echt nergens anders heen dan Climateking/aircovoorthuis.nl Want ik ben zelden zo tevreden geweest over een aankoop en installerend bedrijf, euh, corrigeer, nog Nooit ben ik zo tevreden geweest, ClimateKing.nl/aircovoorthuis.nl is een Echte aanrader. Ook ben ik er van overtuigd als er tegen alle verwachtingen in, onverhoopt toch niet tevreden bent of een geschil ontstaat dat deze mensen er Al het mogelijke aan zullen proberen te doen om U tot een tevreden klant te maken. Ik heb geen enkel financieel belang bij deze review en ben ook niet gevraagd om er een te schrijven. Met vriendelijke groet, Clemens Cornelissen Veghel

  5. Martin Poelman

    wordt in iedergeval snel gereageerd (zeer positief)

  6. Ron Simons

    Snelle levering, goed verpakt en onbeschadigd.

  7. Joop

    Snel geleverd, niks op aan te merken, super!