Ik heb twee etherische olie gekocht en ben er erg over te spreken. De geuren zijn heel fijn en niet te sterk. De prijzen van de olie zijn best aan de prijzige kant, maar dat heb ik er voorover.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Baars
- Kim
Gek genoeg zat er 1 het ene flesje dottera meer als het andere... het leek wel goed afgesloten/verzegeld wat het nog gekker maakt 😅. En ik vind dat de oliegeur snel vervliegt. De geuren zelf zijn wel heerlijk.
Hoe zou je Wierook & Mirre beoordelen?
- Monique Koster
Precies wat ik wilde 😀
- Vika
good service, appreciate sale.
- Veronica Stan
Goede service en top producten
- Petra van Ganzewinkel
Prima service en ze steunen het goede doel. Kan niet beter