De leveringskosten zijn hoog (10 euro). Voor het zaad dat wij bestelden stond op de website dat het genoeg zou zijn voor 20m2. Op de verpakking staat 10 tot 20m2. Als dit zo op de website had gestaan, had ik meteen extra besteld. Nu heb ik een tweede bestelling moeten bijdoen (gelukkig via kennissen die ook zaad nodig hadden). Het komt erop neer dat er veel leveringskosten moeten betaald worden, voor een klein zakje zaad dat gewoon in een enveloppe past. Bovendien is de kans groot dat er nog een nabestellling moet gebeuren. De leveringskosten zijn daardoor totaal niet meer in evenredigheid met de verder geringe kostprijs van het zaad zelf. Ik adviseer om de zaden in een enveloppe te versturen ipv koerierdienst. Beide leveringen waren op zaterdag, wat onnodig is. Vermoedelijk is het daardoor zo duur.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- dirk lembrechts
- j.h. rietjens
goed product vlotte levering goede berichtgeving
Hoe zou je Cruydt-Hoeck beoordelen?
- Sandra
Planten zijn goed doorworteld en netjes verpakt
- Alied Harkema
Prima levertijd duurzame verpakking qua materiaal en grootte van de verpakking.
- Jeannet Koopman
goede service en vriendelijke personeel wanneer je telefonisch contact hebt
- Yldau Bootsma
Bij d