De webwinkel is prima. Ik had 1 dingetje wat niet goed was en dat is keurig opgelost en ben keurig te woord gestaan.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hugo kok
- angelieke
goede en snelle levering
Hoe zou je 2dekansje beoordelen?
- Inge Kooistra
Controleren of zaken voor het tweede kansje compleet zijn en zo niet vermelden bij de producten
- Marcus
Heb een week geleden mijn bestelling geplaatst. Tot op heden geen enkel bericht!! Zelfs geen bevestiging ontvangen! Telefonisch, via Whatsapp en via mail ONBEREIKBAAR. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben!!!
- Marielle de Wild
Mooie prijzen en snelle levering (de volgende dag al!)
- Ruth
prima product en snelle levering.