Het is niet mooi bedrukt, het lijkt net of het er op is geplakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sjoerd Huetink
- Yolanda Hoedjes
Ziet er super uit heel blij mee
Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?
- Sonja van den Berg
Mooi stoeltje en alles keurig netjes geregeld!
- Agnes
Zag er nog mooier uit dan verwacht. Het geboortekaartje was getekend met een lichte potlood dus was bang dat het niet goed over zou komen, maar was prachtig. Eerst een drukproef gehad en hier en daar wat laten aanpassen en dit ging supersnel en men wist direct wat de bedoeling was. Erg tevreden.
- Colleen van Gulik
snelle levering, mooi stoeltje! 1 ster minder omdat ik de leuning niet stevig vind.
- Geovanni Fortes
👍👍👍👍