Fijn contact en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Caroline
- Talitha
Ik had echt meer kwaliteit verwacht van dit stoeltje/sticker. Ik had al wel gezien dat het een ikea stoeltje was maar ik ging ervanuit dat de afwerking van de sticker echt beter was. Ik heb ruim 30 Euro betaald voor de sticker want stoeltje is €18,- bij Ikea en €7,-verzendkosten en ik heb €62,- betaald. De sticker zit er scheef op en er zit al viezigheid op/aan. Ook is de tekst niet helder zoals op het geboorte kaartje. 1 grote zware teleur stelling ik durf dit cadeau niet eens te geven. En heb dus €62,- in een bodem loze put gegooid. Baal hier echt enorm van! Dus mensen aub zorg dat je geen kwaliteit verwacht van de afwerking want dit is echt slecht voor die (belachelijke) prijs!
Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?
- Henny Stoelhorst
Goede service, snelle levering, goed e mail contact.
- Carine Baert
Geweldige service. Altijd bereikbaar en snelle levering.
- Esther
Snel geregeld - mooi resultaat!!
- Elvira Balázs
Goede en snelle service