Snelle levering en weer prachtig stoeltje van het geboortekaartje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerda Hooghordel
- Maurice
Snelle reactie tijd bij vragen en keurig op de hoogte gehouden van de stappen en een heel mooi stoeltje. Ik ben heel erg tevreden!
Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?
- Marja van Bijnen
prachtig mooi stoeltje, mooie opdruk en snelle service! Erg blij mee!
- Véronique
Voor deze prijs (124 euro) verwacht je een echt mooi product. Je krijgt echter meubeltjes van de Ikea met daarop (hele dure) stickers. Kostprijs stoeltje en tafeltje bij Ikea is nog geen 50 euro. Dit betekent dat je bij zo'n set dus 75 (!!!) euro betaalt voor 3 stickers: het tafelblad, het zitvlak en een naamsticker op de leuning. Dit is gewoon bijna oplichting. De stickers zijn korrelig en zien er totaal anders uit dan het geboortekaartje. Ook zaten er al zwarte randjes bij de rand van de sticker. Ik snap echt niet dat iemand zonder blikken of blozen zoveel geld durft te vragen voor zo'n slecht product. Ik raad iedereen af om hier te bestellen tenzij je dus graag hele dure stickers koopt.
- Gerdien Hazeleger
Mooie kwaliteit!
- Miriam Lasonder
Snelle levering, vriendelijk en behulpzame eigenaresse.