Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Geboortestoeltje heeft 1633 5 ster reviews 1633
Geboortestoeltje heeft 444 4 ster reviews 444
Geboortestoeltje heeft 92 3 ster reviews 92
Geboortestoeltje heeft 38 2 ster reviews 38
Geboortestoeltje heeft 27 1 ster reviews 27

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gerda Hooghordel

    Snelle levering en weer prachtig stoeltje van het geboortekaartje

  2. Maurice

    Snelle reactie tijd bij vragen en keurig op de hoogte gehouden van de stappen en een heel mooi stoeltje. Ik ben heel erg tevreden!

  3. Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?

  4. Marja van Bijnen

    prachtig mooi stoeltje, mooie opdruk en snelle service! Erg blij mee!

  5. Véronique

    Voor deze prijs (124 euro) verwacht je een echt mooi product. Je krijgt echter meubeltjes van de Ikea met daarop (hele dure) stickers. Kostprijs stoeltje en tafeltje bij Ikea is nog geen 50 euro. Dit betekent dat je bij zo'n set dus 75 (!!!) euro betaalt voor 3 stickers: het tafelblad, het zitvlak en een naamsticker op de leuning. Dit is gewoon bijna oplichting. De stickers zijn korrelig en zien er totaal anders uit dan het geboortekaartje. Ook zaten er al zwarte randjes bij de rand van de sticker. Ik snap echt niet dat iemand zonder blikken of blozen zoveel geld durft te vragen voor zo'n slecht product. Ik raad iedereen af om hier te bestellen tenzij je dus graag hele dure stickers koopt.

  6. Gerdien Hazeleger

    Mooie kwaliteit!

  7. Miriam Lasonder

    Snelle levering, vriendelijk en behulpzame eigenaresse.