Zeer snelle levering van een zeer mooi loopfietsje. Het zag er perfect uit! Ik kan haast niet meer wachten op die kleine zijn 1e 'tuffer' af te geven op de babyborrel van 1 december. Groetjes, Inge
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge Verhaert
- Conny van Beek
Snelle levering, mooi resultaat!
Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?
- A.
De levering was super. Ik had een lamp besteld. Bij aankomst was deze jammer genoeg kapot. Het glas was stuk. Heb een mail gestuurd, direct reactie en er werd direct een nieuwe gemaakt en verzonden. Super!! Bedankt voor de goede zorgen!
- Gabrielle Zink
leuk stoeltje, snel geleverd. Wel jammer dat er zo'n groot prijsverschil tussen ikea en geboortestoeltje is. Leuk dat jullie het zo transparant maken maar je voelt je wel een beetje bedrogen, maar het is een leuk cadeautje dus doel is bereikt.
- Evy Beyers
Snelle levering. Enkel minpuntje: ik was niet de hoogte dat het stoeltje van Ikea zou zijn. De kwaliteit valt gelukkig nog wel mee.
- Richard Snippert
Snelle levering en netjes de naam er op. Wel een gewiekste zakenman. Maak de doos open en het stoeltje is gewoon van Ikea. Daar zijn ze egaal wit en kosten slechts €14,95 maar heb nu wel een mooi stoeltje met naam voor €29,95.