Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Geboortestoeltje heeft 1633 5 ster reviews 1633
Geboortestoeltje heeft 444 4 ster reviews 444
Geboortestoeltje heeft 92 3 ster reviews 92
Geboortestoeltje heeft 38 2 ster reviews 38
Geboortestoeltje heeft 27 1 ster reviews 27

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Inge Verhaert

    Zeer snelle levering van een zeer mooi loopfietsje. Het zag er perfect uit! Ik kan haast niet meer wachten op die kleine zijn 1e 'tuffer' af te geven op de babyborrel van 1 december. Groetjes, Inge

  2. Conny van Beek

    Snelle levering, mooi resultaat!

  3. Hoe zou je Geboortestoeltje beoordelen?

  4. A.

    De levering was super. Ik had een lamp besteld. Bij aankomst was deze jammer genoeg kapot. Het glas was stuk. Heb een mail gestuurd, direct reactie en er werd direct een nieuwe gemaakt en verzonden. Super!! Bedankt voor de goede zorgen!

  5. Gabrielle Zink

    leuk stoeltje, snel geleverd. Wel jammer dat er zo'n groot prijsverschil tussen ikea en geboortestoeltje is. Leuk dat jullie het zo transparant maken maar je voelt je wel een beetje bedrogen, maar het is een leuk cadeautje dus doel is bereikt.

  6. Evy Beyers

    Snelle levering. Enkel minpuntje: ik was niet de hoogte dat het stoeltje van Ikea zou zijn. De kwaliteit valt gelukkig nog wel mee.

  7. Richard Snippert

    Snelle levering en netjes de naam er op. Wel een gewiekste zakenman. Maak de doos open en het stoeltje is gewoon van Ikea. Daar zijn ze egaal wit en kosten slechts €14,95 maar heb nu wel een mooi stoeltje met naam voor €29,95.