Bezorging goed gordijnen waren paar cm korter , daarom minder sterren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elisabeth Bakker
- Annet Groot
Snelle levering, zijn nog mooier dan verwacht.
Hoe zou je Supergordijnen beoordelen?
- Maryann Pols
Zeer snel, na ongeveer 5 dagen de gordijnen al ontvangen
- Jolanda Streijl
Snelle levering en prachtig werk geleverd
- Gretha van Loock
Mijn ervaring is dat de bestelling mooi binnen de aangegeven levertijd binnen was!! Snel en netjes verzorgd! Word netjes op de hoogte gehouden over de bestelling en bezorging! Een min punt is dat ik de vitrage met de platte plooi (die ik zelf gekozen had) niet mooi vind vallen. De plooi valt niet mooi in banen naar beneden maar lijkt vanaf de bovenkant wat scheef te vallen waardoor er grote ongelijkmatige golven ontstaan naar beneden toe!! Niet zoals het hoort! Heb ze nu twee weken hangen omdat ik dacht dat ze misschien uit moesten zakken. Maar helaas heeft dit er niets aan veranderd! Zie ook hier en daar wat valse vouwen in de vitrage( vooral net vanaf de platte plooien) en daardoor komt dat misschien dat de plooien niet mooi vallen!! Weet niet goed wat hiermee te doen!! Jammer!!! Vitrage zelf is van mooie kwaliteit!
- Rudy A.
Goed persoonlijk contact en advies. Een zeer snelle levering van mijn bestellingen. Betaalbaar en kwaliteit zeer goed. Ik raad deze webshop zeker aan!!