Het wachten op de gordijnen was de moeite waard. Ze zijn keurig opgehangen en precies wat we er van verwacht hadden. Super mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diny
- Christiane Vanzeer
het pakje werd tijdig verstuurd doch de aflevering door Post NL heeft een lang traject en veel tijd in beslag genomen
Hoe zou je Supergordijnen beoordelen?
- Maria
Mooie vitrage en mooie prijs
- Lenie Van santen
Hangen heel mooi en zijn mooi
- Cor Bontekoe
Zij kanten van de vallen zouden wat rechter afgewerkt mogen worden
- Jolanda Ridenberg
Echt super mooi gordijn en prachtig afgewerkt. Zeer tevreden. Ga de rest van mijn gordijnen ook hier bestellen