Ik kan geen enkele minpunt bedenken voor dit bedrijf! Alles is super goed gemaakt en afgewerkt. Ik heb altijd gordijnen laten maken bij verschillende bedrijven/winkels. Maar deze is echt mijn nummer 1! Ook kwa prijs heb ik het nog niet beter gezien, en kwaliteit ook top. Hun doen wat elk gordijn bedrijf moet doen automatisch, zoals loodjes. Enige minpunt voor mij is dat ze niet een heel groot assortiment gordijnen hebben. Waardoor ik helaas verplicht ben voor 1 ruimte in mijn huis naar een andere winkel te gaan.(vanwege de kleur) Heb dit bedrijf ook sterk aangeraden in mijn netwerk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Donia Sidhom
- AWP DE JONG
snelle levering
Hoe zou je Supergordijnen beoordelen?
- ilse dikhooff
Vlotte en goede aflevering
- F Boersma
Hele mooie gordijnen, beetje veel scheef afgeknipt gekregen, maar had genoeg besteld en kon mooi op patroon afknippen. Heb niets na gemeten; het kan best zijn dat ze wat extra stof hebben gegeven ivm scheefbafknippen. Mijn moeder was er erg blij mee. Wat een mooie gordijnen zegt ze steeds weer
- Desiree
Mooie prijs en goede service