Mijn bestelling was door DPD flink vertraagd en nooit aangekomen. Had heel met Kerstland en ben fantastisch en snel geholpen! De desbetreffende medewerker dacht nee, schakelde snel en kwam met een oplossing! Ben meer dan tevreden!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sacha Fels
- Menno Van Muyen
Prima producten en prijzen. Tevens een compliment aan de customer service.
Hoe zou je Kerstland.nl beoordelen?
- OPTIEK VAN DER LINDEN
lang wachten ,en dan beschadigt geleverd ,met ontbrekende onderdelen, creditering ons aangeboden met retour van levering. tot op heden pakket nog niet opgehaald asnog gecrediteerd. jammer , dit jaar geen kerstverlichting aan onze winkel :-(
- Bevro
Op 30 november een grote order geplaatst voor ons bedrijf. Na 2 weken was deze nog niet geleverd en we hebben gebeld en gemaild. Het lag ergens bij DHL. We kregen geen track & trace maar moesten nog even afwachten. vorige week weer gebeld en zou dezelfde dag teruggebeld worden, je raadt het al:geen telefoontje!Dag erna een mailtje dat er een onderzoek gestart was bij DHL.Daar versieren wij ons pand niet mee!We hebben zelf een groothandel en als er een pakket van de radar verdwijnt, lossen wij het op met de klant en verschuilen ons niet achter de vervoerder. creditering maar geen kerstspullen.
- Stephanie
Sinds de levering van de boom (met een mankement) probeer ik in contact te komen met de klantenservice, wat onmogelijk lijkt te zijn. Geen reacties op mail en als je belt sta je alleen maar in de wacht. Na een half uur opgehangen.
- Dirk Balthaus
Mooie dingen!