Snel en mooi
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Margriet Kruize
- Cora Van der Slot
Mooie bomen en zeer goede service
Hoe zou je Kerstland.nl beoordelen?
- Anita Bloemberg-Broekhuis
Snelle levering en goed verpakt.... De boom is super mooi een echte aanrader
- Marion
Had een set van drie bomen besteld, zonder iets mede te delen werd er maar één bezorgd, de bezorger wist van niks, en na het versturen van een mail kwam er alleen een track en trace dat de andere twee nog bezorgd zouden worden.
- Me Productions Spronck
Besteld en gebeld of deze bestelling zeker op tijd is , ja dat zeer zeker !! Toch alles behalve dat, geen track gekregen nog eens gebeld en order was nog NIET gepakt … kon niet annuleren en geld terug …!!!!!!!!! Zeeeeeer slecht
- Stephanie Vandevenne
Het is wel extreem lang wachten op bestelling. Kerstartikelen op 3/12 besteld zijn vandaag (19/12) nog steeds niet ontvangen!