Heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sisi
- Arlette C Astaes
Ik ben mevrouw Arlette Astaes.Ik wil jullie laten weten dat ik nooit een pakje van jullie ontvangen heb alhoewel ik bij bestellen ook onmiddellijk betaald heb met KBC bankrekening Geld is dus ook afgenomen van mijn rekening.Ik woon in de home de Lichtervelde nr 1 gelegenen 9810 EKE-NAZARETH.de receptie heeft ook niets van jullie ontvangen. Jullie zijn blijkbaar een rotfirma en zullen mij nooit meer zien of horen als klant. Getekend Mevr Arlette Astaes
Hoe zou je Kerstland.nl beoordelen?
- Susan J
Snelle levering en hele mooie boom! We zijn er erg blij mee!
- Joyce
Pakket werd niet verzonden, na 1,5 week contact gehad en kreeg ik te horen dat ze een deel van de bestelling “opnieuw” konden versturen terwijl mijn bestelling nooit mee is gegeven. Uiteindelijk order geannuleerd en netjes mijn geld teruggekregen.
- Pascal
Product verliet de 3e werkdag na bestellen het magazijn en werd pas na 4 werkdagen geleverd,er werd mij via de mail verteld nog wat geduld te hebben. De eerste foto bij het product geeft aan dat er 8 lichtfuncties op zouden zitten,echter geleverd wordt een normale cluster met 1 lichtstand. De foto daarvan staat ook in het foto overzicht.
- ingrid Van Meirvenne
Alles Netjes op tijd zoals beloofd