Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
BuitenKampioen heeft 473 5 ster reviews 473
BuitenKampioen heeft 147 4 ster reviews 147
BuitenKampioen heeft 25 3 ster reviews 25
BuitenKampioen heeft 14 2 ster reviews 14
BuitenKampioen heeft 21 1 ster reviews 21

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. John

    Snelle en goede levering. Geen gebreken gehad.

    Reageer
  2. A de Kruiter

    we zijn erg blij met het tuinhuisje .presies wat we wilden hebben hele goede service .snel geleverd ook dank uw wel nog vr gr

    Reageer
  3. Hoe zou je BuitenKampioen beoordelen?

  4. Natasja Verkooijen

    Levering volgens afspraak, keurig over gecommuniceerd. Kwaliteit van pakket zeer goed volgens de bouwers.

    Reageer
  5. Peter

    Levering niet volgens afspraak. Brengt een heleboel gedoe en extra kosten mee.

    Reageer
  6. FREERK-WILLEM

    Netjes op tijd geleverd na wat foute dingen en te weinig geleverd goed opgelost alleen een minpunt de beschrijving voor in elkaar te zetten moet echt beter worden meerdere blokhutten door elkaar beschreven erg verwarrend moet zeker eigen inzicht hebben.

    Reageer
  7. Michel

    Wij hadden een mooie doe het zelf overkapping besteld. Bestellen ging prima, en ook de klantenservice was erg meedenkend als ik vragen had. Tot zo ver ging het goed. Levering zou binnen 3 weken zijn. Maar kwam al na 1.5 week. Prima natuurlijk, maar van te voren geen e-mail of telefoontje en de hele bestelling is gewoon bij mijn voordeur gezet zonder enig overleg. Voor een dure bestelling echt ronduit slecht dat niet vooraf gecommuniceerd wordt wanneer ze komen. Afijn. Komen we bij het hout. De afwerking van het hout is echt bijzonder slecht. Waar de ene balk keurig 5cm breed is, is de ander 5.5 breed. En werkelijk waar geen enkele plank is recht. Ik snap volledig dat er bij DHZ pakketten verwacht wordt dat je zelf het e.e.a corrigeert. Maar als planken niet recht zijn, en ook allemaal afwijken van hun diktes moet je wel erg goed improviseren. Zelfs de timmerman dat mij hielp bij de opbouw had moeite om door het hout heen te kijken. Met als resultaat; erg veel out-of-the-box denken wat eigenlijk niet zou moeten. Dat je hout moet inkorten, verzagen etc hoort er allemaal bij, maar dit ging wel erg ver. Ik moet eerlijk wezen dat wij niet de moeite hebben gedaan om de klantenservice te benaderen. Als je eenmaal het frame in elkaar hebt ga je niet meer stoppen en bouw je gewoon door. Maar ik had echt veel meer verwacht van de overkapping. Dit zou (vind ik) echt niet door de kwaliteitscheck van de winkel door gemoeten.

    Reageer