Prima kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Albert Lauwers
- Si
Goede producten, vlot in huis, netjes verpakt
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Renalda Verhoeven
Snelle levering, keurig verpakt, lekkere stroopwafels kado! De honing is top, ik had ook kaarsen erbij, blij verrast wat ruikt dat heerlijk als het brand!
- Benedict Cobben
Goede kwaliteit, keurige verpakking , vlotte bezorging
- hans verhaegen
snelle levering, degelijk verpakt, goede producten, top !
- Frank en Diana P
Al vaker besteld bij deze imkerij. Goede, lekkere honing, snelle levering, schappelijke prijzen.