Snelle levering. Goed verpakt! Prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- San Massink
- Patricia Meier
Ja heb ik al aan meer mensen gedaan
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Patricia Klijn
Geweldige service, eerste zending kwam helaas kopot aan. Na een telefoontje kregen wíj een nieuwe zending volledig gratis opgestuurd. Prima service en vertrouwd bedrijf.
- Sandra Van Berkel
Heerlijke honing en snelle levering!
- Jolanda De Korte
Hele goede producten snelle levertijd!!
- Evelyn quartey
Kwaliteit van de honing is goed en lekker!