De snelheid van bezorgen en de wijze waarop ingepakt zijn perfect! De Heidehoning lijkt mij een andere menging. Tot vorig jaar kocht ik heidehoning met meer krachtige smaak en Niet vloeibaar. Na jaren kon ik daar niet meer terecht omdat de imker vanwege zijn leeftijd gestopt is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- P.M. Seegers
- Trudy Vries
Goede service
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Arjan
Goede informatie op de website, eerlijke prijzen en een super eerlijk product. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.
- Marc van zoggel
Geen klachten,alles zoals het hoort .
- Koen Verelst
Snel geleverd, honingsnoepje erbij, goed verpakt!
- Eveline van Heerdt
Prima levering!