Bijzonder tevreden over deze imker! Biesbosch honing is onze favoriet maar de lentehoning is ook super lekker. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Samra Lihic
- Aschwin Goes
Wordt duidelijk en goed te woord gestaan
Hoe zou je Honing van de Imker beoordelen?
- Rachidi A.
Snelle levering!
- Loekie Robert
Zeer tevreden. Bestelde artikelen snel in huis. Keurig. Eigenlijk zoals het ook hoort. Zou overal zo moeten zijn. Top.
- Jeannette van de ven
Gewoon erg lekkere honing
- fahim D.
hoi grote vriend. lol. ik hield al rekening mee dat het pakje 1 (max) dag later kon komen. Prima geregeld, op tijd, met 2 potten kado en nog een kadootje extra. Je hebt bij deze niet enkel mij als klant maar mijn hele familie erbij. Ze beseften pas bij binnenkomst van pakket hoe belangrijk LEKKER de pure honing wel is. Vanuit Weert zullen ze u wel contakten. Zit nu alweer in West Afrika in BENIN bij een temperatuur van 28 graden. Bij mijn volgende bezoek meld ik mij wel bij u.Nogmaals dank en het gaat u goed !!!!