Ik ben erg blij met de bestelling bij Loft24, het werd binnen 3 dagen snel geleverd tot bij de deur van mijn etage en werd ook tussendoor op de hoogte gesteld via mijn email. Bij andere webwinkels moest je voor dezelfde bestelling minstens 4 weken tot 8 weken wachten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mo
- Manon
Super snelle levering. Wij hadden een kast besteld. Werd door hun zelf geleverd en was heel goed verpakt. De kast is geweldig. De jongen die de kast kwam afleveren was super aardig en heeft netjes geholpen de kast naar binnen te krijgen. Zeer tevreden
Hoe zou je Loft24 beoordelen?
- Paul vdW
Goed contact en een persoonlijke benadering maakt het kopen bij Loft24 heel toegankelijk. Naast dit contact is ook de aflevering heel soepel en correct verlopen. Zelfs de aftersales is tot in de puntjes geregeld en wordt heel correct en vriendelijk afgehandeld. In één woord : TOP !
- Hella Liefting
Goede communicatie over levertijden, met uitleg. En een prima meubel.
- De Groot
Ze geven goede en snelle service.
- Imane el
Wat een slechte, klantonvriendelijke zaak is dit. Enige tijd geleden eetkamerstoelen besteld en vervolgen te horen gekregen dat deze met een maand vertraging bezorgd kunnen worden vanwege COVID-19. Dit hadden ze ook netjes op de website kunnen vermelden, vooral als de pandemie al twee jaar aan de gang is. Niet erg, geduldig wachtte ik mijn bestelling af. Ik had gekozen voor achteraf betalen omdat ik eerst graag de stoelen wilde zien. In de e-mail stond duidelijk dat nadere informatie wat betreft de (achteraf betalen) factuur zou volgen. Na vijf weken zijn de stoelen eindelijk geleverd en zonder vooraf informeren moest het totaalbedrag aan de deur voldaan worden. Hier was ik niet van de op ge hoogte gesteld en mijn jongere zusje was alleen thuis om de stoelen in ontvangst te nemen. Vervolgens neemt de bezorger ze mee omdat het totaalbedrag niet aan de deur voldaan kon worden. Wat een slechte zaak! Je kan bellen of appen, er wordt vervolgens niet meer op je gereageerd. Vijf weken gewacht voor niks. Ik bestel hier nooit meer.