Peggy
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij WashBar Benelux, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Fijne prosucten!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Fijne prosucten!
Heel fijn en mooi produkt
Goed product, ruikt boven verwachting, blij dat het natuurlijk is
Goede service! Had mijn adres verkeerd ingevuld en werd direct gecorrigeerd na mail! Over de washbar ben ik erg tevreden.
mooie producten, snel geleverd. aantal producten kende ik al, waar ik zeer tevreden over was en ben
Bestelling kwam heel snel binnen met een leuk bedank kaartje, nu nog uitproberen. Ik heb de zeep voor honden en de olie besteld. Het flesje olie was wel veel kleiner dan ik gedacht had, maar je hebt er ook weinig van nodig. Ben benieuwd!