Vragen werden snel beantwoord. Producten waren iets later omdat er een nabestelling bij zat. Kreeg gelijk een berichtje nadat het was verzonden. Ik vind het fijn dat er geen troep in zit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kimberly Meijvogel
- Michael Lubbersen
Snel en netjes geleverd! Ik ben der blij mee met de bestelling! <3
Hoe zou je WashBar Benelux beoordelen?
- Jeffrey Schulze
Persoonlijke top service
- Anne-lies Toorians
de bestelde artikelen waren heel snel geleverd. De verpakking van de artikelen ziet er prima en stevig uit.
- O. Devriese
Uitstekende ervaring. Heel goede producten die dan nog eens verantwoord zijn ook. Ik had nog enkele vragen en kreeg hierbij heel vriendelijk en snel antwoord. Kortom een dikke + van ons. Tot binnenkort !