Netjes verpakt en een persoonlijk berichtje erbij
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Limbeek
- Sandra Mulder
Snelle levering. Heel leuk ingepakt en originele producten.
Hoe zou je Annie with the Bamboo beoordelen?
- Sabine Veen
Leuke kaartjes, super verpakt. Een pakket wat zorgt voor een blij gevoel!
- Carla Slagboom
Vlotte levering en was ook nog eens leuk ingepakt. Geweldig
- Donna
Altijd mooi ingepakt, netjes verzonden en je wordt verrast! Van een kadootje tot een handgeschreven ‘dankjewel’-kaartje erbij, milieubewust en heerlijke prints! Ohja en had ik de ruime keuze aan stickers al benoemd...hier staan vaak ook superleuke uitspraken op. Kortom: bestel maar bestel maar bestel maar... ik houd hiervan!!
- Rianne Van Den Bosch
Leuke stickers en mooi van kwaliteit